Пошуковий запит: (<.>A=Школа О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Школа О. В. Методичні підходи до вивчення розподілу Максвелла-Больцмана в курсі теоретичної фізики [Електронний ресурс] / О. В. Школа // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 294-298. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_76
|
2. |
Школа О. В. Методичні особливості вивчення статистичних розподілів Гіббса в курсі теоретичної фізики [Електронний ресурс] / О. В. Школа // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 6. - С. 412-424. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_6_51
|
3. |
Школа О. В. Методичні рекомендації до доведення та аналізу теореми Ліувілля в статистичній термодинаміці [Електронний ресурс] / О. В. Школа. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_5_32
|
4. |
Школа О. В. Модель методичної системи навчання теоретичної фізики в педагогічному університеті [Електронний ресурс] / О. В. Школа // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету . Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 174-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpbdpu_2013_3_34
|
5. |
Школа О. М. Інноваційні підходи в системі оздоровчо-виховної роботи з дітьми дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. М. Школа // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2013. - Вип. 112(3). - С. 358-360. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2013_112(3)__92
|
6. |
Школа О. В. Реалізація міжпредметних зв’язків "фізика-економіка” під час вивчення молекулярної фізики і термодинаміки у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / О. В. Школа. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2011. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2011_1_19
|
7. |
Школа О. М. Вплив інтерактивних технологій навчання на уроках фізичної культури учнів молодших класів на формування їхньої життєвої компетентності [Електронний ресурс] / О. М. Школа // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 2. - С. 142–146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_2_37 Завдяки впровадженню інтерактивних технологій можна по-новому вплинути на процес становлення особистості молодшого школяра, підвищити його ефективність на уроці фізичної культури, спрямувати його на фізичний розвиток дитини, на розвиток фізичних і психічних здібностей. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається тільки завдяки постійній активній взаємодії всіх учнів на уроках фізичної культури. Результати аналізу свідчать, що інтерактивні технології навчання спрямовані на створення середовища, у якому забезпечуються ефективні умови формування активності учнів молодших класів, а в процесі засвоєння навчального матеріалу з фізичної культури школярі одержують основи знань про фізичну культуру й спорт, гігієну, здоров'я в цілому, розвиток рухових умінь та навичок, виховання миролюбності, гуманності, ознайомлення із власним "Я", визначення в собі позитивних та негативних рис. Ефективність впливу інтерактивних технологій навчання на формування життєвої компетентності молодших школярів досягається за умови, коли враховуються психологічні та фізичні закономірності й особливості спілкування учнів на цьому віковому періоді їх розвитку.
|
8. |
Школа О. М. Використання інтерактивних технологій на заняттях з гімнастики студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / О. М. Школа, І. М. Журавльова // Теорія та методика фізичного виховання. - 2012. - № 6. - С. 8-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2012_6_3
|
9. |
Глух І. С. Нові склади комбікормів для сільськогосподарських тварин, птиці та риби [Електронний ресурс] / І. С. Глух, О. І. Школа, В. Є. Клочкова, С. М. Шульга, В. І. Гаманухо, В. Ю. Микитюк // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2009. - Вип. 36(1). - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2009_36(1)__6
|
10. |
Глух И. С. Аспекты применения подсолнечного лецитина в пищевой промышленности [Електронний ресурс] / И. С. Глух, О. И. Школа, В. Е. Клочкова, С. М. Шульга, В. И. Гаманухо // Наукові праці [Одеської національної академії харчових технологій]. - 2009. - Вип. 36(2). - С. 177-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Np_2009_36(2)__48
|
11. |
Школа О. В. Навчально-методичний комплекс з теоретичної фізики: теоретичні та практичні аспекти створення [Електронний ресурс] / О. В. Школа // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2015. - Вип. 16. - С. 58-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2015_16_12
|
12. |
Школа О. М. Вплив рухової активності на здоровий спосіб життя студентів ВНЗ [Електронний ресурс] / О. М. Школа, С. А. Штонда // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(2). - С. 372-374. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(2)__125
|
13. |
Школа О. М. Умови підготовки вчителя фізичної культури на різних ступенях освіти [Електронний ресурс] / О. М. Школа, Д. В. Сичов // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 4. - С. 131-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_4_41
|
14. |
Школа О. М. Фахова підготовка вчителів фізичної культури із впровадженням інтерактивних технологій навчання [Електронний ресурс] / О. М. Школа, А. В. Бойченко, Д. В. Пятницька // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 4. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_4_42
|
15. |
Школа О. В. Використання методів теорії ймовірностей у процесі розв'язування задач курсу теоретичної фізики [Електронний ресурс] / О. В. Школа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2013. - Вип. 11. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2013_11_11
|
16. |
Школа О. В. Проект модульної навчальної програми курсу "Теоретична фізика" для студентів напряму підготовки "Фізика*" педагогічних університетів [Електронний ресурс] / О. В. Школа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2014. - Вип. 13. - С. 42-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2014_13_8
|
17. |
Школа О. В. Проблемні питання курсу "Термодинаміка і статистична фізика" [Електронний ресурс] / О. В. Школа // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2012. - Вип. 10. - С. 145-151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2012_10_23
|
18. |
Школа О. В. Результати експериментальної перевірки ефективності методичної системи навчання теоретичної фізики в педагогічному університеті [Електронний ресурс] / О. В. Школа // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 1. - С. 163-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_1_25
|
19. |
Таможанська Г. В. Обґрунтування програми позааудиторних занять міні-футболом студенток університетів [Електронний ресурс] / Г. В. Таможанська, О. М. Школа // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2016. - № 4. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2016_4_8
|
20. |
Школа О. Основні етапи мотивації до самостійних занять студентів у процесі занять фізичного виховання [Електронний ресурс] / О. Школа, О. Фоменко // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2016. - Вип. 20. - С. 219-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2016_20_45
|
| |